סטארט אפ- הקמת סטארטאפ משלב הרעיון עד לאקזיט | עו"ד יריב קדם //

אייקון, פיתוח אפליקציות וסטארטאפים
הקמת סטארט אפ

יש לך סטארט אפ טכנולוגי בתחילת הדרך ומתלבט איך להתקדם? אתה לא לבד!

אנו מציעים לך שירות ייחודי עולמית להקמה והמשך בניית הסטארט אפ שלך בשילוב מומחים מתחומי הפיתוח העסקי והטכנולוגי עם ליווי והגנה משפטית לכל אורך הדרך, וזאת עפ"י מפת דרכים פרי נסיון מצטבר של עו"ד יריב קדם העולה על 25 שנה. המודל כולל אבני דרך ממספר תחומים:

  • בדיקה ורישום פטנטים, זכויות יוצרים, עיצובי מוצר וסימני מסחר.
  • מנטור כלכלי יחקור וייבחן את ההתכנות הכלכלית והמודלים העסקיים של הסטארט אפ מלכתחילה, כדי לוודא שמשאבי היזם מופנים לתכנון חברת הזנק מרוויחה ומצליחה.
  • בשלב השיווקי, נמתג את המיזם ומנטור שיווקי יאפיין עמך את הלקוח הפוטנציאלי ואת האסטרטגיה השיווקית הנכונה למיזם, עפ"י תחומי פעילותו, חזונו ומתחריו.
  • בהמשך יבואו שלב העיצוב והפיתוח הטכנולוגי של אב טיפוס / MVP של הסטארט אפ.
  • בד בבד נעשה ניהול תהליך החדשנות לבניית הסטרטאפ וייעוץ אסטרטגי לגיוס משקיעים ויציאה לשוק באופן מקצועי, מהיר וחסכוני.
  • היזם מלווה משפטית לכל אורך הדרך להגנה על הרעיון והאינטרסים של היזם בתהליך ההקמה של הסטארט-אפ בהווה ובעתיד, תיעוד המסמכים והכנה מראש לתהליך גיוס משקיע פיננסי ואסטרטגי.

    לתאום פגישת ייעוץ שלח/י פרטיך





    קרא עוד
    יריב קדם, עו

    יריב קדם, עו"ד ונוטריון, בעל תארים ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטאות חיפה ותל אביב בהתאמה, בעל ותק של יותר מ- 20 שנה בייעוץ ובליווי משפטי של חברות היי-טק, סטארט-אפים ועסקים בינלאומיים, fמנטור באקסלרטורים כגון של מיקרוסופט ושל AppleSeeds, כיועץ משפטי להאקטונים רבים, ומי שהיה הבעלים של אפפלאב, חממה לפיתוח אפליקציות ומוצרים טכנולוגיים.

    בין לקוחותיו הבולטים ניתן למצוא חברות הייטק רב לאומיות, עסקים בינלאומיים מצליחים, וסטארטאפים שזכו בהשקעות ובפרסים בינלאומיים כגון-

    Enquantum (cybersecurity software), Keepulse (medical software), SeeVoov (tourism App), MyTower (towers management App), Skilpe (education software), Snobemakeup (makeup machine), La-Tweez (cosmetics apparatus), Café-Café (chain of coffee shops), ISM (safes technology), Pandoor (indoor doors), Israeli Diamond Institute, Zamberg (metal products), Dr. Nader Butto (alternative therapies), CIMS Israel (PCB optical inspection), Ham-Let UCT (flow control machinery), Vocalix (telecommunications), Getty Images (digital pics bank), BAE Systems Rokar (weapons developement), Abloy (locks & door-cylinders), or Dyson Israel – BNZC (cyclone technology ).

    קרא עוד >>


    • מעל 20 שנות ליווי סטראט-אפים וחברות הייטק
    • הקמת סטארטאפים מוגנים משלב הרעיון
    • הגנה בינ"ל, מפת דרכים חכמה, צוות מנטורים בכיר
    • תכנית פיננסית, תכנית גיוס משקיעים

    הקמת סטארט אפ – תכנון מפת דרכים

    חברת הזנק אפשר להקים כשבמרכזה אפליקציה, תוכנה, טכנולוגיה או מוצר חדשניים ויצירתיים.

    הצלחת הסטארט אפ מבחינה שיווקית ומכירתית וכן כ"מוצר פיננסי" אטרקטיבי למשקיע דורשת הכנה ובניה מראש. כיוון שהכנה כזו דורשת משאבי זמן יקר ומשאבים כספיים לא מבוטלים שעלולים לרדת לטמיון במקרה כשלון, ולחילופין בעלי ערך רב במקרה של הצלחה, חשוב מאד להיות יעילים בבניית הסטארט אפ.

    יעילות זו אנו משיגים באמצעות מפת דרכים שהתגבשה לאורך שנות נסיון רבות, שילוב של מנטורים בעלי נסיון רב ואנשי מקצוע רלבנטיים לבנייה מקצועית ומהירה של הסטארט אפ. ליווי התהליך נעשה ע"י משרדנו עם כל ההגנות המשפטיות הרלבנטיות.

    1

    הקמת סטארט אפ הצעדים לביצוע

    הצעדים הראשונים / מקדמיים שנותנים אור ירוק להקים את הסטרט אפ הם (1) התכנות קניין רוחני: בדיקת פטנט (אם המיזם כולל אלמנט פיסי/מוצר חדשני) ו/או הכנת פורמט זכויות יוצרים בינלאומי (אם הסטארט אפ כולל אלמנט של אפליקציה, רכיב תוכנה או מוצר דיגיטלי אחר). (2) התכנות כלכלית ומודל עסקי: לאחר שיש אור ירוק מהיבטים אלו, ניתן להתחיל ביתר השלבים הטכנולוגיים והעסקיים עם ההגנות המשפטיות הרלבנטיות.

    סדר הדברים הבאים יכול להשתנות מסטארט אפ אחד למשנהו, אך בעקרון אבני הדרך כוללות:

    • עיצוב ופיתוח אב טיפוס למוצר, לאפליקציה, ל- IoT ו/או אינטגרציה אחרת.
    • זיהוי לקוח, שוק, ערוצי שיווק ואסטרטגיה שיווקית של הסטארט אפ.
    • זיהוי ויצירת בידול שיווקי.
    • מיתוג ורישום סימני מסחר.
    • תכנית עסקית
    • אמצעי עזר (כמו מצגת, One Pager, סרטון, דף נחיתה ועוד)
    • הקמת חברה בע"מ.
    • הסכמים: הסכם מייסדים, הסכמי השקעה, הסכמי סודיות (NDA), הסכמי פיתוח, הסכמי העסקה ועוד.
    • גיוס משקיעים.

    1

    ההגנה המשפטית של המיזם שלכם

    הגנה משפטית של חברת הזנק היא קודם כל באמצעות הגנת קניין רוחני כגון פורמט זכויות יוצרים בינלאומי, פטנט, או עיצוב (בעבר 'מדגם').

    לכך יש לצרף הגנות חוזיות משלימות כגון הסכמי סודיות (NDA), הסכמי אי תחרות, ועוד. בהמשך הדרך נעזר בכלים משפטיים נוספים כרישום חברה בע"מ, תקנון חברה מותאם לשותפים/מייסדים ומשקיעים, ועוד.

    1

    הדרך אל השוק, אל המשקיע ואל האקזיט

    כדי שיהיה לנו סטארט אפ מצליח, יש לתכנן אותו כ"מוצר" שמותאם למשקיעים, וזאת בתכנון שיווקי, מיתוגי, עסקי וטכנולוגי. משקיע פוטנציאלי, פיננסי או אסטרטגי, גם יהיה נכון להשקיע במיזם כזה, לאפשר  למיזם להתפתח ולהצליח עסקית ואף להגיע לאקזיט.

    1

    ייעוץ וליווי מקצועי

    מחקרים מוסמכים מראים כי רק עד כ- 5% מהסטארט אפים הישראלים מצליחים, בעוד שעמיתיהם האירופאים נהנים מ- 20% אחוזי הצלחה, ואלו בארה"ב גם 35% הצלחה ויותר.

    מצירוף מספר מחקרים וניסיון מצטבר של שנים רבות אנחנו מייחסים את הכישלון הישראלי הגבוה יותר להעדר תכנון מוקדם, ויישום שאינו מקצועי מספיק.

    באמצעות הניסיון המצטבר שצברנו במשך שנים רבות בהקמת סטארט אפים, לרבות בהגנת פטנטים, זכויות יוצרים ויתר זכויות הקניין הרוחני לסטארטאפים ובייעוץ וליווי עסקי ואסטרטגי מהרגע הראשון, כמו גם ניסיון בפיתוח טכנולוגי של המיזם אנו סבורים שעליך לתכנן את הדרך הנכונה מראש, ולהסתייע בביצועה במומחים מתחומם.

    הלקוחות שלי

    דייסון ISM applab logo cims logo cafe cafe logo BAE logo abloy Jober HAMLET getty site la tweez site pandoor site

    צור קשר